Co nowego na blogu?
Techniki nadruku na torbie papierowej. Różnice między sitodrukiem a offsetem.

Sitodruk jest idealnym rozwiązaniem na zadruk dużej płaskiej powierzchni, ale żeby jednak wykonać taki wydruk musimy przejść odpowiedni proces przygotowawczy – musimy przygotować matrycę z Twoim projektem. Matryca to nic innego jak rama aluminiowa, na którą naciągamy gęstą siatkę ~ 200 oczek na 1 cm2. Tak przygotowaną siatkę pokrywamy specjalną emulsją światłoczułą...

Torby papierowe z nadrukiem - rodzaje, wykończenia i właściwości

Na początku 2018 roku uruchomiliśmy możliwość zamawiania toreb papierowych z własnym nadrukiem za pomocą naszego sklepu internetowego, zrealizowaliśmy już sporo ciekawych projektów, trudnych nadruków oraz odpowiedzieliśmy na ogrom maili związanych z zapytaniem o torby. Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania nie tylko z odpowiedzią, ale również i odpowiednim wyjaśnieniem. Jeżeli jeszcze nie było Ci dane zamawianie toreb przez Internet – poświeć 5 minut na ten wpis i odbądź z nami podróż w świat toreb reklamowych.

Ścianki reklamowe to szybki sposób na stworzenie efektownego tła bądź stoiska. Ich przemyślana konstrukcja pozwala zaoszczędzić czas montażu i miejsce potrzebne podczas transportu. Rozłożenie trwa zaledwie kilka minut a grafikę montuje się za pomocą rzepów, listw magnetycznych, silikonowego obszycia lub bezpośrednio na stelaż i dopasowuje zamkiem błyskawicznym. Dostępne w wielu kształtach, także pod indywidualne zamówienie.

Dobrze dobrana grafika to połowa sukcesu.

Szeroka oferta rozmiarów pozwala na znalezienie systemu na każdą okazję. Ścianki reklamowe to nie tylko świetne rozwiązanie targowe, ale także świetny przekaz informacji w punktach sprzedaży lub tło do zdjęć.

Ścianki reklamowe w punkcie handlowym.

Układ i dekoracja punktu sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w wyróżnianiu marki i przyciąganiu klientów. Trzeba podsycić ich ciekawość, sprawić, by czuli się uprzywilejowani i pobudzić chęć dokonania zakupu.

Witryna jest kluczowym elementem tożsamości sklepu, ona właśnie sprawia, że klient chce wejść i odkryć jego wnętrze. Dlatego też, działając z zewnątrz, trzeba przyciągnąć jego uwagę skutecznym komunikatem, który może znaleźć się na ściance reklamowej.

Wymiana grafiki jest bardzo prosta, co sprawia, że komunikat może być zmieniany tak często jak tylko jest to potrzebne.

Układ oraz dekoracja wnętrza sklepu muszą stwarzać klimat sprzyjający oglądaniu produktów.

Ścianki reklamowe oferują najlepszy stosunek jakości do ceny, a dzięki nim przestrzeń naziemną można przeznaczyć na ekspozycję produktów. Warto pamiętać także o ramkach OWZ przy kasach, która przykuje uwagę klienta.

Ścianki reklamowe sprostają wszystkim wymaganiom. Stanowią one najlepszy kompromis między przenośnymi i oszczędnymi rozwiązaniami a tradycyjnie budowanym stoiskiem.

Sprawdź całą ofertę ścianek podzieloną odpowiednio na:

  • Ścianki reklamowe banerowe
  • Ścianki reklamowe POP-UP
  • Ścianki reklamowe tekstylne
  • Ścianki reklamowe tekstylne HOP-UP

Wysepka handlowa ze ścianką reklamową w tle.

Coraz częściej w naszej codzienności pojawiają się wysepki handlowe, które są częścią akcji marketingowej. Powstają szybko i przyciągają uwagę przechodniów.

Wysepka może powstać w lokalu albo w pasażu. Najważniejsze jednak jest, aby było to miejsce w dobrym położeniu strategicznym. Akcja może trwać kilka godzin, dni, tygodni lub miesięcy. Wszystko zależy od potrzeb! Dzięki zastosowaniu systemów wystawienniczych w postaci ścianek reklamowych możesz szybko i wygodnie zmieniać miejsce i przekaz marketingowy.

Ścianki reklamowe na stoisku targowym.

Najważniejsza rzecz na targach to Twoje stoisko. Sukces stoiska zależy od atrakcyjności przy możliwie najlepszym stosunku jakości do ceny. Aby być pewnym właściwego wyboru ścianki reklamowej trzeba zrobić listę potrzeb i odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jak duża jest powierzchnia?
  • Ile jest otwartych boków?
  • Jaki rodzaj grafiki: tekstylna, na sztywnym lub miękkim PCV?
  • Czy potrzebne jest zaplecze?
  • Jak często będzie wykorzystywane stoisko?
  • Konieczność zmiany konfiguracji?
  • Jakim środkiem transportu będzie przewożona konstrukcja?
  • Czy stoisko będzie wykorzystane ponownie w innym otoczeniu: showroom, dekoracja?

Aby urządzenie stoiska powiodło się, należy:

  • wyznaczyć sobie cele w ilości od 3 do 5, które będą nadrzędne w stosunku do strategii marketingowej całej imprezy.
  • uzyskać maksymalny wpływ wzrokowy poprzez wysokiej jakości stoisko, które wzmocni wizerunek firmy (odpowiednio dobrana grafika, solidna i ciekawa konstrukcja, materiały informacyjne itp.).
  • opracować skuteczną komunikację i promocję obowiązującą przed, w czasie i po imprezie (mailing, zaproszenia, media społecznościowe, promocja na stoisku…).

Ścianki reklamowe to łatwy montaż.

Systemy wystawiennicze w naszej ofercie produkowane są z aluminiowych rur o średnicy 30 i 50 mm. Każdy element oznakowany jest za pomocą numerów i kolorów, co ułatwia montaż konstrukcji. Dodatkową zaletą są łączniki, które pozwalają na łączenie elementów pod różnymi kątami. Jedynym narzędziem, którego trzeba użyć przy montażu niektórych konstrukcji jest klucz imbusowy (dołączany do zestawu).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl