Rollup
Rollup, rollbaner, rolap, a może rolbaner?
Bez wątpienia to nadal najczęściej wybierany sposób prezentacji komunikatu reklamowego. Proste, stylowe, atrakcyjne – roll upy od lat cieszą się popularnością. Te uniwersalne systemy wystawiennicze pomogą wypromować każdą markę. Rozwiązania te są najłatwiejsze w użyciu, grafika jest umieszczona w kasecie i jest po prostu wyciągana, a następnie mocowana na końcówce masztu.
Dzięki swojej wszechstronności i szerokiej ofercie, roll upy są dostosowane do każdego budżetu i każdej sytuacji. Łatwa wymiana grafiki pozwoli na ich wielokrotne użycie.
Rollup to jedne z najbardziej popularnych rozwiązań na rynku. Są efektywne, wygodne w transporcie i łatwe w montażu. Niezależnie od tego czy komunikat wizualny ma być zastosowany w punkcie sprzedaży, na stoisku targowym, w biurze czy na ladzie w recepcji, w naszej ofercie na pewno znajdzie się odpowiednie rozwiązanie.
Wybór wielkości zależy od miejsca zastosowania systemu. Nasza gama to systemy od szerokości od 85 cm do 3 m i, w większości przypadków, o regulowanej wysokości nawet do 3 m!
Rozmiary rollup, które znajdziesz w naszej ofercie (szerokość x wysokość):
- 85 x 200 cm
- 100 x 200 cm
- 120 x 200 cm
- 150 x 200 cm
- 200 x 200 cm
W zależności od potrzeb i budżetu wybierać można spośród rollupów ekonomicznych, standardowych, premium i ultrapremium.
Wydruki do rollup są drukowane na dwóch rodzajach materiału zwykły baner frontlint oraz dedykowany materiał do wydruku do rollupów czyli blockout, dzięki czemu nasze roll-up'y nie posiadają zawiniętych boków. Cała konstrukcja wraz z wydrukiem jest bardzo łatwa do transportu dzięki torbie transportowej.
Czy warto kupić tani rollup?
Rynek dostawców gotowych konstrukcji jest bardzo duży, zamówienia są realizowane bezpośrednio przez producentów roll-up jak i agencje reklamowe. Szybkie spojrzenie na rynek online pokaże ogromną różnicę w cenach i specyfikacjach. Jak myślisz, dlaczego jest tak wiele różnic w cenach?
Niektórzy sprzedawcy sprzedają rozwiązania bardzo budżetowych roll-upów za około 70 zł netto, skąd te niskie ceny? To proste, spójrz na specyfikację wydruku graficznego, a zobaczysz, że używają standardowego materiału PCV. Zamieniają materiał dedykowany do wydruków roll-upów na tańszy, który powoduje kilka problemów:
- grafika nie zatrzymuje światła
- grafika nie będzie leżała płasko, jak możesz przeczytać na naszym blogu, będzie się dość mocno zwijać po lewej i prawej krawędzi przez co całość wygląda bardzo nieestetycznie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, każdy ma możliwość wyboru materiału do druku na karcie produktu w sklepie.
Jak wybrać odpowiedni rollup z wydrukiem?
Wybierz odpowiedni rollup z naszej oferty kierując się poniższymi kryteriami:
- Gdzie system będzie używany - w pomieszczeniu czy na zewnątrz?
- Jak często rollup będzie używany? Okazjonalnie czy regularnie?
- Jaką przestrzenią dysponujesz?
- Czy konieczna będzie samodzielna zmiana grafiki?
- Na jakim materiale chcesz wydrukować grafikę?
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na ten system?
Rozwiązania typu rollup są od dawna podstawowym narzędziem marketingowym każdych targów, eventów i spotkań. Są ekonomiczne, mobile, nadają się do wielokrotnego użytku. Ponadto są łatwe w montażu i użytkowaniu, dzięki czemu są idealne zarówno dla doświadczonych użytkowników jak i nowicjuszy. Dzięki rollup przyciągasz uwagę odwiedzających i klientów na dużym obszarze. Naszą rolą jest dostawa systemu, który spełni te założenia.
Szczególnie popularne są formaty 85 x 200 cm lub 100 x 200 cm.
Zamówienia na roll-up realizujemy standardowo w ciągu 4 dni roboczych, istnieje możliwość realizacji expres w 48h. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami lub zadzwoń pod numer 791-431-002